Digitálny marketing

Trojročné bakalárske štúdium

Školné

od 1 190 €
za semester

Program

Medzinárodný marketing a manažment

Miesto

Bratislava

Titul

Bakalár (Bc.)

Prijímame prihlášky na akademický rok 2026/27!

Naštartujte kariéru v online marketingu: vytvárajte kampane, ktoré zaujmú.

Získate vedomosti o stratégiách marketingu a riadenia značky, naučíte sa analyzovať trhy a správanie spotrebiteľov. Tieto zručnosti využijete pri vytváraní úspešných kampaní a budovaní silných značiek vo svete podnikania.


Uplatnenie:

  • Marketingový manažér/špecialista

  • Brand manažér/špecialista

  • Špecialista digitálneho marketingu

  • Produktový manažér

  • Trhový analytik

Kľúčové oblasti štúdia:

  • Spotrebiteľské chovanie

  • Brand manažment

  • Riadenie vzťahov so zákazníkmi

  • Sociologický a marketingový výskum

  • Marketingová komunikácia

Na Ambis môžete novo študovať aj dištančne (online)

V akých podnikoch môžem pracovať?

Po štúdiu sa môžete uplatniť ako marketingový manažér, manažér značky, špecialista na digitálny marketing, produktový manažér alebo analytik trhu. Pracovné miesta zahŕňajú korporácie, reklamné agentúry a startupy, kde uplatníte svoje znalosti z oblasti marketingu a riadenia značky.

Čomu sa budete môcť venovať po absolvovaní štúdia?

Svoje znalosti marketingu a riadenia značky využijete pri vytváraní efektívnych kampaní, analýze trhových trendov a spotrebiteľského správania, stanovovaní stratégie značky a správe online obsahu. Tieto zručnosti sú kľúčom k zvyšovaniu predaja a budovaniu silného mena značky na trhu.

Vyučujúca presne vie,
o čom hovorí.

Na študijnom ma poznajú po mene.

Každá chvíľa v škole je pre mňa užitočná.

Zameranie študijného programu

Manažérska
psychológia

Športový
manažment

Startup
a podnikanie


Digitálny
marketing

Finančný manažment
a účtovníctvo

Médiá
a PR

Chcem sa prihlásiť na štúdium!

Poskytnite nám o sebe niekoľko informácií a my sa vám ozveme s pozvánkou na pohovor.

Zaujíma nás názor našich študentov

„Na škole Ambis študujem odbor Marketingová komunikácia. Ako kľúčovú výhodu oproti iným školám určite považujem pedagogický personál. Na väčšine predmetov nás učia ľudia z praxe, takže sa dozvieme, ako to naozaj funguje. Nedá mi nespomenúť aj voľný čas, ktorým každý z nás disponuje. Vďaka tejto škole stíham brigádu a koníčky bez problémov."

- Romana, Marketingová komunikácia


,,Na túto školu som sa prihlásila, pretože som o nej dostala veľmi pozitívne recenzie. Vybrala som si kombinované štúdium, ktoré sa dá ľahko zvládnuť s prácou. Online výučba mi vyhovuje, pretože učitelia sa nás snažia do svojich hodín zapojiť.“

- Aneta, Manažment a hospodárenie vo verejnej správe


"Vďaka prístupu vyučujúcich a ich skúsenostiam aj mimo akademického prostredia bolo štúdium zaujímavé a plné príkladov z praxe. Okrem teórie ponúkali pohľad na reálne podnikateľské scenáre, čo je najmä pri tomto obore veľmi dôležité. Vďaka programu Erasmus som mala možnosť ísť študovať na zahraničnú univerzitu do Španielska a spoznať tak nových ľudí, zlepšiť si jazykové schopnosti a vyskúšať si život v inej krajine."

- Veronika, Ekonomika a manažment podniku


Ako vyzerá štúdium na Ambis? Pozrite si referenčnú stránku!

Orientačný študijný plán

Pozrite sa na predmety, ktoré absolvujete od 1. do 6. semestra, a na to, čomu sa budete venovať. Ak vám niečo nie je jasné, napíšte nám.

1. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Úvod do štúdia

zápočet

povinný

Úvod do marketingového myslenia

skúška

povinný

Manažment

skúška

povinný

Ekonómia I

skúška

povinný

Verejná správa a Európska únia

skúška

povinný

Základy odbornej práce

zápočet

povinný

IT zručnosti

zápočet

povinný

2. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Marketingová komunikácia

skúška

povinný

Matematické a štatistické metódy

skúška

povinný

Informačná gramotnosť a kritické myslenie

skúška

povinný

Voliteľný predmet

zápočet

volitelný

3. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Manažment ľudských zdrojov

skúška

povinný

Medzinárodný strategický marketing

skúška

povinný

Podniková ekonomika

skúška

povinný

Interkultúrna komunikácia

zápočet

povinný

Voliteľný predmet

zápočet

volitelný

Anglický jazyk I

zápočet

povinný

4. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Interkultúrny manažment

skúška

povinný

Finančné riadenie podniku

skúška

povinný

Digitálna marketingová komunikácia

skúška

povinný

Metodológia výskumu spoločenských vied

skúška

povinný

Sociálne siete a content marketing

skúška

povinný

Argumentácia a sebareflexia

zápočet

povinný

Anglický jazyk II

zápočet

povinný

Voliteľný predmet

zápočet

volitelný

5. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Sociologický a marketingový výskum

skúška

povinný

Tvorba mediálnych obsahov

skúška

povinný

Praktikum grafiky a dizajnu

skúška

povinný

Svetová ekonomika

skúška

povinný

Bakalársky seminár

zápočet

povinný

Anglický jazyk III

zápočet

povinný

Voliteľný predmet

zápočet

volitelný

6. SEMESTER

Názov predmetu

Spôsob ukončenia

Typ predmetu

Odborná prax

zápočet

povinný

Bakalárska práca

zápočet

povinný

Voliteľný predmet

zápočet

volitelný

Garant študijného programu

doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Doc. Ing. Margaréta Nadányiová, PhD. má 21 rokov skúseností v akademickej a výskumnej činnosti. Zameriava sa na marketingový manažment, medzinárodný a strategický marketing, marketingovú komunikáciu, neuromarketing, spoločenskú zodpovednosť firiem, hodnotu značky, zelený marketing a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Absolvovala 9 výmenných pobytov v rámci programu Erasmus+ (Belgicko, Poľsko, Maďarsko). Je členkou redakčných rád a recenzentkou prestížnych medzinárodných časopisov. Je hodnotiteľkou grantových projektov VEGA, APVV a Národného vedeckého centra Poľska a podieľala sa na 14 vedeckých výskumných projektoch.

Prečo študovať práve u nás?

Viac ako 50

zahraničných partnerských univerzít 

82%

študentov odporúča študium na Ambis

Až 98 %

naši absolventi sa uplatnia na trhu práce

32 rokov

praktických skúseností v oblasti vzdelávania 

18k +

úspešných absolventov od roku 2001

6 rokov

sme najväčšia súkromná univerzita v ČR