Destinačný manažment
Trojročné bakalárske štúdium
Školné
od 1 190 €
za semester
Program
Hotelierstvo, cestovný ruch a marketing
Miesto
Bratislava
Titul
Bakalár
(Bc.)
Forma
Prihláste sa na akademický rok 2024/25!
Máte vášeň pre objavovanie nových miest a talent pre strategické myslenie?
Staňte sa manažérom destinácie. Ako študent lepšie pochopíte, ako funguje cestovný ruch a odvetvie cestovného ruchu. Štúdium sa zameriava na strategický rozvoj destinácie, marketingové stratégie cestovného ruchu a udržateľný rozvoj. Tieto znalosti sú kľúčové pre kariéru v oblasti cestovného ruchu a destinácií a môžete ich využiť pri plánovaní, marketingu a riadení destinácií alebo turistických atrakcií.
Uplatnenie:
Manažér destinácie
Špecialista na udržateľný cestovný ruch
Manažér podujatí v cestovnom ruchu
Marketingový manažér v turizme
Konzultant pre rozvoj cestovného ruchu
Kľúčové oblasti štúdia:
Úvod do miestneho a regionálneho rozvoja
Manažment destinácie
Marketing destinácie
Interkultúrna komunikácia
Prípadové štúdie v destinačnom manažmente
Na Ambis môžete novo študovať aj dištančne (online)
Aké nové vedomosti získate štúdiom?
Svoje znalosti môžete využiť pri plánovaní a riadení destinácií, vytváraní stratégií udržateľného rozvoja cestovného ruchu a realizácii marketingových kampaní pre turistické destinácie. Tieto znalosti môžu byť užitočné aj pri rokovaniach s partnermi a pri práci s miestnymi komunitami.
Pomôžeme ti pripraviť sa na tvoju budúcu kariéru!
Ako absolvent môžete pracovať v organizáciách cestovného ruchu, cestovných kanceláriách, vládnych agentúrach cestovného ruchu, neziskových organizáciách zameraných na udržateľný rozvoj destinácií alebo ako poradca pre destinácie. Stáže môžu zahŕňať stáže v agentúrach cestovného ruchu, destináciách, marketingových firmách a poradenských spoločnostiach.
Zameranie študijného programu
Manažment
hotelových služieb
Manažment
leteckej dopravy
Manažment
cestovných kancelárií
Destinačný
manažment
Manažment
v gastronómii
Zaujíma nás názor našich študentov

„Na škole Ambis študujem odbor Marketingová komunikácia. Ako kľúčovú výhodu oproti iným školám určite považujem pedagogický personál. Na väčšine predmetov nás učia ľudia z praxe, takže sa dozvieme, ako to naozaj funguje. Nedá mi nespomenúť aj voľný čas, ktorým každý z nás disponuje. Vďaka tejto škole stíham brigádu a koníčky bez problémov."
- Romana, Marketingová komunikácia
,,Na túto školu som sa prihlásila, pretože som o nej dostala veľmi pozitívne recenzie. Vybrala som si kombinované štúdium, ktoré sa dá ľahko zvládnuť s prácou. Online výučba mi vyhovuje, pretože učitelia sa nás snažia do svojich hodín zapojiť.“
- Aneta, Manažment a hospodárenie vo verejnej správe


"Vďaka prístupu vyučujúcich a ich skúsenostiam aj mimo akademického prostredia bolo štúdium zaujímavé a plné príkladov z praxe. Okrem teórie ponúkali pohľad na reálne podnikateľské scenáre, čo je najmä pri tomto obore veľmi dôležité. Vďaka programu Erasmus som mala možnosť ísť študovať na zahraničnú univerzitu do Španielska a spoznať tak nových ľudí, zlepšiť si jazykové schopnosti a vyskúšať si život v inej krajine."
- Veronika, Ekonomika a manažment podniku
Chcem sa prihlásiť na štúdium!
Poskytnite nám o sebe niekoľko informácií a my sa vám ozveme s pozvánkou na pohovor.
Kde môžem vykonávať prax?
Ako vyzerá štúdium na Ambis? Pozrite si referenčnú stránku!
Orientačný študijný plán
Pozrite sa na predmety, ktoré absolvujete od 1. do 6. semestra, a na to, čomu sa budete venovať. Ak vám niečo nie je jasné, napíšte nám.
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Ekonómia | skúška | povinný |
Management | skúška | povinný |
IT zručnosti | zápočet | povinný |
Základy cestovného ruchu | skúška | povinný |
Základy odbornej práce | zápočet | povinný |
Anglický jazyk | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Základy hotelierstva a gastronómie | skúška | povinný |
Matematické a štatistické metódy | skúška | povinný |
Marketing | skúška | povinný |
Informačná gramotnosť a kritické myslenie | zápočet | povinný |
Anglický jazyk | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Základy účtovníctva a dane | skúška | povinný |
Právo v cestovnom ruchu | skúška | povinný |
Podniková ekonomika | skúška | povinný |
Anglický jazyk | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Finančné riadenie podniku | skúška | povinný |
Regionálny rozvoj a udržateľnosť | skúška | povinný |
Manažérska hra | zápočet | povinný |
Interkultúrna komunikácia | skúška | povinný |
Metodológia odbornej práce | zápočet | povinný |
Cudzí jazyk II | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Hotelový marketing a event manažment | skúška | povinný |
Riadenie gastronomickej prevádzky | skúška | povinný |
Bakalársky seminár | zápočet | povinný |
Cudzí jazyk II | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Podnikanie v hotelierstve a gastronómii | skúška | povinný |
Cudzí jazyk II | skúška | povinný |
Odborná prax – 12 týždňov | zápočet | povinný |
Bakalárska práca | zápočet | povinný |
Názov predmetu | Spôsob ukončenia | Typ predmetu |
Francúzsky jazyk I | skúška | povinne voliteľný |
Ruský jazyk I | skúška | povinne voliteľný |
Nemecký jazyk I | skúška | povinne voliteľný |
Španielsky jazyk I | skúška | povinne voliteľný |
Francúzsky jazyk II | skúška | povinne voliteľný |
Ruský jazyk II | skúška | povinne voliteľný |
Nemecký jazyk II | skúška | povinne voliteľný |
Španielsky jazyk II | skúška | povinne voliteľný |
Francúzsky jazyk III | skúška | povinne voliteľný |
Ruský jazyk III | skúška | povinne voliteľný |
Nemecký jazyk III | skúška | povinne voliteľný |
Španielsky jazyk III | skúška | povinne voliteľný |
Francúzsky jazyk IV | skúška | povinne voliteľný |
Ruský jazyk IV | skúška | povinne voliteľný |
Nemecký jazyk IV | skúška | povinne voliteľný |
Španielsky jazyk IV | skúška | povinne voliteľný |
Garant študijného programu
doc. Ing. Alžbeta Kiráľová, Ph.D.
„Som expertom pre EISMEA COSME, Erasmus+ EACEA, EAPAA, VEGA, TAČR a Silverlight. Zastupujem spoločnosť Ambis v medzinárodných organizáciách a sieťach cestovného ruchu, ako sú UNWTO, ATLAS, NECSTouR, WTN.
Zameriavam sa na marketing a manažment cestovného ruchu. Pracovala som v cestovnej kancelárii, hoteliérstve a na vrcholových manažérskych pozíciách v marketingu v slovenských, amerických a nemeckých nadnárodných korporáciách so zameraním na služby. Tieto skúsenosti môžem odovzdať študentom v rámci výučby.“

Prečo študovať práve u nás?
Viac ako 50
zahraničných partnerských univerzít
82%
študentov odporúča študium na Ambis
Až 98 %
naši absolventi sa uplatnia na trhu práce
32 rokov
praktických skúseností v oblasti vzdelávania
18k +
úspešných absolventov od roku 2001
6 rokov
sme najväčšia súkromná univerzita v ČR